Muotka_2014-61.jpg

Puheenjohtaja Juhani Metsäpelto

Jatkuvasti oppimishaluinen opaskouluttaja. Ryhmäretkillä viihtyvä yksinvaeltaja. Grammoja viilaava ja kilometrejä nielevä perinneretkeilijä. Ladun toiminnassa mukana vuodesta 2012.

VKPY3619_45.jpg

Varapuheenjohtaja Jukka Nikkilä

Kovaa ja korkealle menevä vaeltaja. Ensimmäinen Lapin vaellus vuonna 1987 ja sen jälkeen nähty ja koluttu monta erämaata Suomessa sekä vuorta ja jäätikköä maailmalla. Suomen Ladun opas vuodesta 2013 ja opaskurssien kouluttaja vuodesta 2017 alkaen. Reput selkään, nyt mennään!

pipa.jpg

Sihteeri Pirjo, Pipa, Lundén

Jo lapsena luontoon tykästynyt, aikaisemmin aktiivisena partiolaisena retkeillyt ja kisaillut, sittemmin vaeltamisesta innostunut.
Kiilopään viikko-opas, retkien- ja vaellusten vetäjä sekä retki- ja vaellustietojen ja taitojen kouluttaja mm. Akumajan retkeily-kursseilla (vuodesta 2015).
Suomen Ladun opas (2006), Erä- ja luonto-oppaan ammattitutkinto ammattitutkinto (2014).

1d89e9be-865c-4948-be15-1ef289e7ea0e.jpg

Rahastonhoitaja Pekka Uurto

Viimeisten parin kymmenen vuoden aikana Kiilopäältä lähdetty useimmin erämaahan ja sitten vaellettu myös muualla Suomen, Ruotsin ja Norjan pohjoisilla alueilla. Kanoottiliiton melontaohjaaja 2009, Suomen Ladun opas 2017 ja 2020 varsinainen luonto- ja eräoppaan ammattitutkinto. Mukana paikallisyhdistyksessä Vammalassa hallituksessa ja melontatiimissä. Veri vetää lappiin.

Jäsen Satu Ruutiainen

Innokas retkeilijä, joka vaeltaja niin rinkka selässä, kuin talvella ahkiotakin vetäen. Suomen Ladun vaellusopaskurssit niin kesä kuin talviosat 2022 ja 2023. Erä- ja luonto-opas, ammattitutkinto 2023. Metsämieli -vetäjä 2024. Aloitteleva aktiivi Helsingin Latu ja Polku ry:ssä retkijaostossa. Hitaasti kulkien, luonnosta nauttien.

IMG_4121.HEIC%281%29.jpg

Jäsen Jussi-Pekka Arkkola

Innokas vaeltaja ja omien polkujen tallaaja. Aikuiskoulutuksen asiantuntija. Erityisosaamisena kuvaustekniikat. Suomen Ladun hallituksen jäsen.

Jäsen Teemu Säkkinen

Hallitus